Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 10 november 2010

Vinterlandskap

Hejsan nu har det snöat sen igår morse. Allt är vitt och stilla.
Verkligen ett vinterlandskap.



Det blev inget tyg igår då jag inte ville ut med bilen i detta väder.
Vi flyttade i stället alla saker till hyllorna vi hade ställt upp till förvaringen.
Fixade massor av banankartonger och fyllde, så nu är allt som går nerpackat.
Idag har jag gjort klart i matkällaren, dammsugit huset och plockat ihop saker
som ska till tippen. Så i morgon blir de bilder på min nya, fina matkällare!

Har även provsmakat de första lussekatterna, mmmm så gott de va ♥♥
Vad gör ni denna snöiga dag?

2 kommentarer:

Vitt för själen sa...

Hallojsan!
Åt också lussebulle häromdagen..åå så mumsigt!
- Ja ett vinterlandskap ja..men har hört att det ska bli slaskväder..FY!

Spännande med nya bilder på källaren..

Idag har jag jobbat..och nu efter maten tänkte jag piffa lite i Hampes rum..har fått för mig att han ska ha lite "vintage-travel" tema därinne..du hör ju..JAG har bestämt..hihi..är så bra, för han låter mig dona..annat är det med den lilla fröken här hemma!

Hoppas allt är bra med er. KRAM!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Nää kommer jag inte att glömma hihi.

Härligt att du fått ny energi och nu är det ju inte långt kvar till adventspynt :)

Kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails