Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 15 mars 2011

Måla, måla

Har nu återgått till mitt projekt att göra källaren fin efter alla blocketköp
och diverse andra grejer som kom emellan!
Har börjat måla en möbel jag haft i min ägo i över 20 år. Den ska få
ett lager till med färg så ni får bara en sneak peak :)

Hittade två söta ramar när jag gick igenom alla lådor i källaren häromdagen.
Dom sprayade jag vita då de var guldfärgade.


Så här fina tulpaner i rött och gult fick jag i söndags av mitt fikabesök.



Idag blir det kalas x2, mysigt. Stort grattis till Novas farmor och även till
kompisen Amelia som fyller 5 år! Hurra hurra till er!

11 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Spännande med ditt målningsprojekt, vad kan det vara tro?? :)
Såååå ljuvliga tulpaner!

Jag kan rekommendera att göra som jag, jag har köpt flera av mina Converse hos Ellos när dom har haft 40% eller 50% på en vara. Toppen att slippa betala 700 kr för ett par! :)

Kram Åse

Vit dröm sa...

Vad kul att du äntligen tagit tag i möbeln,kan det vara en kista av något slag? nyfiken i en strut...hihi
Ha en superbra dag!
Många kramar Anna

Villa Vinkelhaken sa...

Vad spännande målarprojekt. Ska bli kul att de vad det kan vara! Kanske Anna har rätt?! =)

Fina tulpaner!

Ha en bra dag!
kram Jenny

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så kul med måleri!!
Spännande att se färdigt resultat!

Ha en fin dag!
Kram Annica♥

Mitt Vita Björkebo sa...

åhh ett hemligt projekt...SPÄNNANDE!

Va fina ramarna blev..enkla men ändå levande=)
Å TULPANER kan man aldrig få förmycket av!!!
ha en skön tisdag
Kram ANNA

Mitt Vita Björkebo sa...

Nu har jag varit in sååå många ggr och kan inte slita mig...,så nu lägger jag mig som följare av din blogg;)..Måste ju får veta fortsättningen ;))))

Liza sa...

Hmm.. kan det vara en kista..?
Va fina ramarna blev!

Ha en bra dag!

Kram Liza

Unknown sa...

Hejsan!
Vilka söta ramar, vit färg gör susen ;).
Om jag gissar rätt är det en kista du målar. Jag har oxå en i förrådet som jag inte gillar i lackad furu men den har mitt namn och födelsedata inbränt på locket så jag vill inte måla den.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Sååå länge sedan jag tittade in till dig ser jag nu...missat en massa fint!

Tack gulliga du för utmaningen!!..Jag har gjort den förut så den ligger nog i ett sidolement fortfarande..tror jag!

Spännande att läsa om dig! Sonen äter inte heller godis med gul färg i Han är vegan..det samma för dig?

Ha det gottis vännen!! Kram Sanne

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint med ramarna..:)

Önskar dig en fin kväll
Kram Susanne

Cilla sa...

Ååå så mycket ljuvligt du visar...
Kanon fint!!
Kram Cilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails