Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 7 mars 2011

Rosa

Hej på er, såg ni solsidan igår? Åh va roligt de va, vi skrattade
som sjutton :) Bästa serien ever!!

Köpte tulpanlökar i kruka förra veckan, då va de mest gröna blad.
Fast jag gillar dom så också. Nu har de börjat slå ut. Först är knoppen
vit innan den sen ändrar färg. Peach passion heter den, härlig tycker jag!



Nåt annat rosa som jag köpt är dessa små ballerinaskor till Nova!
Hur söta är de inte då? Hittade dessa på H&M. Sweet♥♥
Har nåt annat kul att berätta också. För ett tag sedan var jag in på Ikeas
sida och anmälde vårat kök i en tävling. Nu gick vi visserligen inte vidare
men jag blev kontaktad av en tjej som jobbar i en Ikeabutik som ville
använda mina bilder på köket i deras inspirationspärm som dom har
ligger framme i butiken. Ja men visst, superkul!!

Hoppas ni har fått en toppenstart på nya veckan.

8 kommentarer:

Liza sa...

Så söta skor!
Men va kul att få vara med på IKEA!
Grattis!

Nä inget mer på G just nu, men man vet ju aldrig..! =)

Kram Liza

Cilla sa...

Ja men visst är Solsidan helt underbart!!!
Liksom dina tulpaner ;0)
Kram Cilla

Änglarnas hus sa...

Hallojsan sötis!!

Men så kul att få vara med i en isnpirationsbok..det är gott betyg det!!

De små skorna var hur söta som helst!!

Ha en mysig måndagskväll!! Kramis Sanne

Handgjorda drömmar sa...

Nämen va roligt!!! Vilken grej att få vara med i en inspirationsbok - grattis :)
Dina tulpaner är helt underbara och likaså de små söta skorna.

Ha en go måndagkväll!
Kram

Unknown sa...

Såå roligt att få vara med i insperationsboken på IKEA.
Såå fina tulpaner och skorna va väldigt söta. Blir fint till våren.
Ha de gott, Ing-Britt

Lövkojan sa...

Vad häftigt, det händer ju inte jämt precis!

Vilka superhärliga tulpanbilder!

Kram Marie-Louise

Vikeskärs hem och vardag sa...

Rosa är aldrig fel. Både tulpan och skor var väldigt söta :)
Kram

Villa Hasselbacken sa...

Åhh, vilka fina skor. Tror jag får krympa min 17-åring. Nej jag skojar bara. Det finns mycket fint att köpa till henne också men visst saknar man att få köpa det gulliga och snuttepluttiga ibland.
kram Lena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails