Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 23 november 2011

Adventsstaken

Hejsan!

Ja nu är förberedelserna igång för fullt. Är ledig i dag och i morgon så då
tänkte jag fixa så mycket de bara går. Mitt paket från Jotex kom igår så idag
blir det till att putsa fönster, sätta upp nya gardinstänger och kanske fålla upp
gardiner innan de ska upp. Hoppas de blir så bra som jag tänkt i mitt huvud :)

Årets adventsstake blev så här efter mycket funderande. En gammal
brödform med mossa och lite fint i. Tog sen de stora siffrorna som kanske
igentligen ska vara på blockljus men jag tyckte de passade bra.
Sambon tyckte den va fin men lite opraktisk med så stora siffror :)
Får väl elda lite och sen ta bort de då. Ja men snyggast är dom ju nu innan
man börjat elda på dom, eller va tycker ni?



Nehe ut med hundarna sen väntar pyssel. Ha en skön onsdag.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken fin stake du fixat iordning. Jag personligen gillar tända ljus och tror din kommer bli lite finare efter att du fått tända första ljuset :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Kickan Style sa...

Vilken fin adventstaken...fixade också i ordning min igår!!
Kan inte fatta att det är 1 advent redan på söndag!! :)

Photo by Maria sa...

Så snygg adventsstaken blev.. och jag håller med dig, snyggast innan man sätter fyr på ljusen, men mysigare när de är tända =)

Kram Mia

Photo by Maria sa...

Så snygg adventsstaken blev.. och jag håller med dig, snyggast innan man sätter fyr på ljusen, men mysigare när de är tända =)

Kram Mia

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ojojoj jag tycker den va jättefin med siffrorna!!!
Kram Lotta

Lena sa...

Så fint du gjort.
Gillar att det inte är överdekorerat, några fina detaljer bara. Skulle passar mej också!

Kramar/ Lena

jessikan sa...

Jättefin!! visst är det syndatt elda så fina saker, men på söndag morron så tycker vi att det är helmysigt! :)

Kramen

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Snyggt! Tycker det ser lite lagom kaxigt ut med de stora siffrorna, häftigt. =)

Kram kram

kråke sa...

Väldigt fin adventsljusstake och snygga siffror:))

kram kråke

Anonym sa...

Åh, så snyggt det blev! Jag har köpt nya siffror i år, annars fick det bli samma som förra året. Vad skönt att du får vara ledig ett par dagar. Det är mysigt att pynta i lugn och ro. Då kan man verkligen njuta.
Kram Grannen
P.S. Snygg plansch på Maxi :D

jasonbob sa...

hermes belts
longchamp bags
yeezy shoes
supreme
calvin klein
goyard handbags
yeezys
coach outlet store online
kd 12
jordan shoes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails