Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 14 november 2011

Överraskning

Hej halloj!!

Har ni bra relation med era grannar?
Vi har toppengrannar runt oss, ja nästan hela gatan faktiskt. ( ja några
finns ju som jag knappt vet vilka de är)
Vi får hjälp med hundarna och Nova, får begagnade leksaker, äpplen,
plommon, hjälp i trädgården.... ja de är toppen helt enkelt.

De på ena sidan av vårat staket har precis fått barn. Jag har lånat ut ett
mammalinne till henne under sommaren som jag nu fick tillbaka. Hade faktiskt
glömt det helt. Så hur glad blir man inte då när man får en liten present
också! Ett fint hjärta i fattigmanssilver som nu pryder mitt hörnskåp i
vardagsrummet. Vi brukar överraska varann med små loppisgrejer, byta
tidningar med varann och hon har även virkat till Nova.
Tack Karin för de fina hjärtat jag fick.




5 kommentarer:

Unknown sa...

Goda grannar är guld värda. Jag har både och ena grannen är hemsk och som jag har riktigt svårt att inte göra mig ovän med. Sen har jag flera som är helt ok och så bor ju min bästa vän bara några hus bort :).
Vilket fint hjärta du har fått, sånt värmer.
Ha en fin start på veckan, kram Ing-Britt

Vikeskärs hem och ting sa...

I wish vi hade så bra grannar. Mannen fick säga till några senast i fredags haha. '
Men erat låter nästan som på Wisteria Lane :)
Kram

Liza sa...

Hej vännen!

Låter som om du har riktigt fina grannar!
Här i byn har vi rätt okej relation till grannarna oxå men vi umgås inte så jättemycket, mest äldre som bor här...

Superfint hjärta du fått!

Ha det bra!

Kramar Liza

♥ Carina ♥ sa...

Goda grannar är viktigt! Tack och lov ingen grannfejd här i vårt område :)
Kram

Anonym sa...

Det är toppen med underbara grannar...

Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails