Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 14 mars 2012

2x hjärta

Hej nu är verkligen våren här! Va ut i rabatten och tittade lite igår och såg
både tulpaner, pärlisar och krokus som kikar upp med sina spröda gröna
blad. Åhh så härligt.

Inne njuter jag utav alla mina hjärtan på tråd. Den som står i mitt
vardagsrumsfönster trivs som bara den. Har bundit upp den på en
båge och satt i ett vitt hjärta. Tycker det är snyggt när det hänger ner
något i bågen på blommorna. Min altan som syns i bakgrunden vill jag
nu städa och piffa till. Mitt olivträd väntar på att få flytta ut, de har
överlevt denna vinter också inne.



Vad pysslar ni med denna onsdag. För mig väntar jobbet nu, är sen ledig
i morgon. Då ska jag klippa äppelträdet och rensa i min rabatt och leta
flera vårtecken :)

5 kommentarer:

Cilla sa...

Ja men visst är det en härlig tid vi går till mötes ;0)

Jätte fina bilder...
Underbar dag till dig!!
Kram Cilla

Tinas pysselblogg sa...

fina bilder:)

Jag är ledig idag o ska vara ute i solen o kanske baka "dagislimpa" senare:)

Mvh Tina

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Ååh... vad jag längtar att få titta vad som kommer upp i mina blomrabatter. Men det tar nog en tid ännu, för jag har typ 1 meter snö på dem ännu :(.
Hur får du ditt hjärtan på tråd att växa så fint?! Mina vill bli....jaa de ser ut att lida ;)
Ha det bra.
Kram Erica

Living by S sa...

Ja här hänger tvätten ute, tar någon extra dag att få den torr men det är det värt =))
Hur ser det ut för dig nästa vecka att ses?

Kramar Fia

Living by S sa...

Vad skoj!!! Torsdag passar här också =)) Ska försöka ragga bil, tåg till Köping verkar inte gå =(

Kramar Fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails