Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 7 mars 2012

7 sorter

Hej ska snart iväg och jobba, det gick bra igår kväll och jag har massor att
göra idag så de lär gå fort. I morgon är jag ledig och ska ägna mig åt att....
ja baka lite till :) Ska få ihop sju sorter till svärmor som fyller jämnt nästa
vecka. Jag hämtar min inspiration i från denna bok.
Ska göra syltkakor och silvia rutor i morgon. Sen kanske jag ska ta mig i
kragen och måla klart sängborden också. Behöver 1 eller kanske 2 lager
till med färg sen är de klara. Som ni ser så brukar jag använda samma
papp under när jag målar mina saker :)
Ha en skön dag.






5 kommentarer:

Unknown sa...

Så gott med massa kakor, hon har tur din svärmor.
Skåpen kommer bli så fina.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Liza sa...

Hej vännen!

Den där boken har jag oxå!
Köpt på stället du jobbar på! =)
Duktig du är som bakar!
Va fina sängborden blir, hade likadana betsade till vår förra säng!

Ha det bra!

Kram Liza

♥ Carina ♥ sa...

Jag skulle också behöva baka lite men jag har liksom ingen bakenergi ;)
Kram

Photo by Maria sa...

Mmmm vad gott med småkakor... Jag gillar ju att baka men vågar inte för då sätter jag i mig det själv.. =/

Sängskåpen blir jättefina..

Ha nu en fin kväll..

Kram Mia

Det Vita Drömhuset sa...

Hej vännen.
Skåpen ser ut att bli fina! :)

Vad du e duktig på att baka! Jag önskar jag hade lusten men jag har inte det just nu..... :( Tyvärr.

Ja, Reda hyllorna har ju en tendens att vara sååå dyra! Både på Tradera och Blocket. Men tur i oturen så arbetar ju maken i Stockholm varannan vecka så då kom jag ju på att jag kunde kolla Blocket där också! :)
Direkt hittade jag denna Reda hylla för 500 kr! :) Och den fanns kvar! :) Lycka!
Okej, det är inte lite pengar det heller, men jag var ändå mer än villig att betala det då dom ligger på allt från 1300 till 3000 kr på Blocket! Och kommer det ut nån billig så säljs den i ett nafs!

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails