Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 21 april 2013

Grattis till.....

Japp en lika fin dag till har vi haft här på min lediga helg! Åhh så skönt de har varit ute! 
Satt och solade på förmiddagen, planterade sen lite till här hemma och sen var jag till svärmor 
och fixade på hennes uteplats. 


Nu ska jag inte hålla er på halster längre utan ta och presentera vinnaren i min utlottning
i samarbete med Jotex.




Mannen fick äran att dra namnet och det blev den här duktiga tjejen som tog hem
vinsten denna gång. Maila mig din adress så du kan få ditt fina paket snart.
Tack till er andra som var med.


1 kommentar:

Frederica sa...

Wohooo :)))
Va kul! Tusen tack till mannen som drog just mig ;)
Mejlar dig strax..

Här har det också varit härligt väder hela dagen :)
Blev lite nya fräknar på näsan.
Du fick mersmak och fixade en till uteplats? Snällt av dig :)

Kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails