Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 23 april 2013

Mitt framtida projekt

Hej sitter här och drömmer om ett eget dressingroom. Mitt pysselrum används
inte alls av mig, kommer på mig själv att sitta i köket eller rummet.
Så detta är mitt framtida projekt, först ska fönstrena bytas här hemma.
Dyrt projekt så allt annat får ligga på is så länge. Men drömma om de kan jag allt!

Har gjort lite collage om vad jag vill ha där inne. 
Fina krokar att hänga sjalar, jackor och annat fint på. Så klart vill jag ha Fredericas
fina prints som hon gör på min vägg! Lite hyllor att ställa fina skor på och så har jag tänkt
mig nån svart tapet, ett lite coola rum vill jag ha. En svart matta, kanske en klädställning och
så ruffa lampor i taket. Sen funderar jag på nån liten vikvägg i fönstret för insynsskydd.

Vad tycks?




Bilder ifrån:
Krok, Nillas handelsbod
Lampa, Clas Ohlson
Matta, klädställning, hylla från Ikea
Print från Fredericas design
Vikvägg, tapetbild lånad från nätet

9 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Toppenbra och framförallt en kvinnas drömprojekt. Byta fönster är ju en bra investering men synd att det kostar skjortan. Men sen håller de ju resten av livet....typ. Snyggaste printet med skorna är ju bara för läckert. Det kommer iaf bli snyggt när det blir av, det är jag då säker på

Kram Teres

Unknown sa...

Ja du Camilla drömma ska man göra och visst jag drömmer oxå om ett dressingroom ja vilken kvinna gör inte det ;).
Nya fönster skulle allt vi oxå behöva men det får nog vänta ett tag och vi ger nog de gamla några år till.
Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Så jäkla coolt.
Vi ska också byta fönster så förstår precis den tråkiga "väntan".
Hoppas ni får en mysig kväll. Kram Malin

anettan sa...

Det är ju verkligen en dröm. Så coolt. Kram Anette

Sofi sa...

Hej!

Vilket spännande framtida projekt!
Tror rummet kommer bli assnyggt;)

Ha det gott!

Kram på dig

Det Vita Drömhuset sa...

Mycket snyggt!
Kul med nya fönster! :-)

Kram Åse

Det Vita Drömhuset sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Det är så härligt att drömma och planera!! Det är en stor del av projektet!

//Linda

Frederica sa...

Åh det kommer ju bli kanon! Du har BRA smak ;)

Och tack för tipset om olivträdet, och trädgårdsmöblerna på insta! Olivträdet ska jag spana efter i helgen :) Vill så gärna ha ett, men det kommer säkert inte trivas..

Har varit så dålig på att kika in här, hos er alla. Men följer dig på insta och det lindrar abstinensen lite ;)

Ha en härlig kväll!
KRAMAR

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails