Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 18 april 2013

Plåtburkar

Hej de blev aldrig regn igår, när jag slutade sken solen från klarblå himmel fast
de blåste väldigt istället. Men idag är de helgrått och regn till tusen!
Har ledig dag och grejar inne, ska städa, tvätta, och har nyss laddat upp
semesterbilderna och beställt. Klippning står också på schemat.
Vad hittar ni på?

I mitt paket från Jotex i förrgår låg även dessa 2 plåtburkar med. Nu står de på köksbänken.
Har inget i dom än, kanske kan bli flingor eller godis kanske. Ja valen är ju många.



6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Fina burkar från Jotex.Alltid skoj med lite nytt .Härligt att gå till frissan.Ha en skön torsdag fina du .Kramar Rita ♥.

"Hemmet är min vrå" sa...

Alltid bra att ha burkar att stoppa godsaker i. Ha en fin fredag. Kram Mimmi

FruNeroLindström sa...

Så snygga.
Ja idag har vi haft helskumt väder här med, ömsom ös-regn ömsom snålblåst. Ikväll blåser det så pass att vi fått sätta spännband runt växthuset, brrr.

Hoppas ni haft en mysig inne dag och ett skönt frisörbesök.
Kram Malin

Sofi sa...

Så söta burkar!
Ja men fy för dagens väder! Hoppas på bättring till morgondagen:)

Ha det gott vännen!

Kram på dig

Frederica sa...

Dom där burkarna har jag med, fulla med pyssel :) Så söta. Jag har en stor tunna från Ikea i grått som passar så bra som soptunna till skrivbordet där de små burkarna står.

Självklart får du låna bilder :)
Kul att få se ditt collage sen.

Ha en härlig fredag imorgon!
Kramar

Det Vita Drömhuset sa...

Fina burkar. :)

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails