Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 20 december 2013

Amaryllis

Hej fredag igen och nu går de i raketfart mot jul. På jobbet märks de väl då det är
mycket mera folk och tidigare på morgonen också mot annars.
 
Tänk att amaryllisen är en sån ståtlig och vacker blomma!
Ja de är nog en av mina favvoblommor har jag kommit underfund med.
Den jag köpte fel när jag skulle ha en vit har nu börjat att veckla ut sina blad.
Är faktiskt glad över att jag tog fel i butiken, den är ju så vacker. Inte helt röd
utan skiftar lite i lime. Ja jag gillar den skarpt.
Den vita har nu fyra klockor utslagna och en ny stängel på gång.
 
Har ni fixat allt nu eller ska ni ut i helgen och trängas?
Jag ska bara ha mjölk, de tar jag på måndag. Annars ska jag jobba lördag och vara ledig
på söndag. Njuta de ska jag.
Ta hand om er.
 





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails