Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 22 december 2013

Fikatajm

Hej idag har släkten varit här och grattat mig. Åh va jag gillar att få paket, ja som ett litet barn. De har inget med åldern att göra, paket är kul!

Kul när man önskat vissa saker och de har gått på min önskelista. Vad jag fick får ni se en annan dag. 

Bakat de hade jag också, gick på lite av ett sommartema. Cupcake med hallon i och härlig rosa crème & strössel. Rabarberpaj och chokladmousse med grädde & blåbär. Mums va de. 

Kram Camilla 





1 kommentar:

Frederica sa...

Men ååå nom nom! ;)
Vilken tur att jag sitter med lite julgodis här redan så jag slipper bli så frestad.
Grattis igen!
Kul att du fått lite du önskat dig!

Önskar dig en riktigt GOD JUL, för nu vet jag inte hur mycket mer jag hinner sitter vid datorn :P
Kramar ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails