Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 31 december 2013

Gott nytt år...

.....På er!!

Nova och jag har precis kommit hem från lasarettet där varit inskrivna sen igår. Vattkoppor och hennes vanliga medicinering gör att hennes lilla kropp går på högtryck. En infektion i kroppen, feber, röd i örat, ögoninfektion och halsfluss på det så kan jag allt förstå att hon blev inskriven på infektionsavd. 

Nu har hon fått massa dropp och annat gott för kroppen och piggat på sig lite. 
Jag är rejält förkyld med hosta, ont i halsen och ett ont öga. Jag får vila mig nu. Nå nyårsfirande blir de inte eller jo att vi fått komma hem till våran pappa/sambo de är ju att fira. 

Hoppas ni får ett bra avslut på året & en fin början på de nya 2014. 

Kram Camilla 




1 kommentar:

Unknown sa...

Så skönt att ni fått komma hem igen och att Nova blivit bättre. Trokigt dock att du blivit förkyld.
Önskar er ett Gott Nytt År och hoppas att ert 2014 blir ett toppen år.
Nyårskramar Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails