Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 3 juli 2014

Favvo butiken

Hej i måndags på våran roadtrip stannade vi till på min favvo butik,
Nice i Örebro. Ja jisses där kan jag gå runt länge. Och shopping blev de också.

Först lite fina bilder därifrån.
Nina som har butiken är så go. Tog kort på butiken och taggade henne på Instagram
och hon kom utfarandes och hade sett det. Hon va på väg hem men ville komma
ut och heja först. Japp gulliga är dom på denna superfina butik!

Men hem blev de havssalt och coola drinkglas med sugrör från Nicolas Vahé och en
vitlöksgömma från Rif Design.
Nu väntas ju bättre väder i morgon så då kanske de kan bli grillat och sitta och sippa
på nån go drink i dessa.

Kram Camilla 








3 kommentarer:

Unknown sa...

oooh, men dit måste jag nästa gång jag är i Örebro :)


påminner lite om den butik vi har här i Linköping, Esq. Fast man kan aldrig få för många utav dem ;)


Ha en fin torsdag!


Vänligen,
Emma

Ekenäsliv sa...

Så fin butik! Var där när jag hälsade på Katarina, Sallys hus i höstas. Massor av fina saker:)
Ha de fint!
Kram Anna

Bara MammaMilla sa...

Vilka fina saker! Framförallt gillade jag drink-glasen! Ha en skön helg! Kram Camilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails