Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 20 juni 2010

Hjärtan i blom

Söndagen har varit lugn och skön.

Har grävt i trädgården, mätt lite inför bygget av redskapsboden
som ska bli på baksidan av tomten. Jag har målat lite, ....blink ;)
och fikat med grannarna. En söndag som den ska vara alltså.
Har flera hjärtan på snöre och den jag fick när jag fyllde för ett halv
år sedan växer så de knakar. Den var jätteliten men nu har jag
lindat upp den på en hjärtbåge. Såg att den nu börjat blomma också!!
Hur glad blev inte jag :)





2 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Åhh, Dom är så fina o tacksamma! Hoppas att du haft en trevlig helg! Önskar dig en fin midsommarvecka! Kram Therese

Unknown sa...

Hej vännen! Oj, vad jag har missat mycket hos dig! Hund tar verkligen tid!! Men han är snart rumsren, så snart får jag väl lite mer tid till att sitta still vid datorn och vårda mina bloggkontakter! :)

Jag är sååå avis på dina loppisfynd!! Jösses vad jag skulle vilja åka iväg nu, helt själv och bara få gå i lugn och ro och botanisera bland alla gamla saker!
Jag missade den största loppisen här nere igår, vi hade besök av vänner som har en RR som är 7 år. Det var ju superkul att se lille Scooby och STOOOORA Abbe leka ihop! Samma sorts hund, en ofantlig storleksskillnad! Kommer snart bilder i Scoobys blogg.

Visst är armbandet snyggt?? Jag är så enormt lycklig! Gunvor är verkligen duktig och du kan säkert beställa av henne om du vill. Hennes blogg ligger i min lista "Kreativa dagar". Snart har jag det i min hand med, synd bara att jag inte hinner få det till midsommar...

Massor med kramar till dig och familjen och ta hand om er! Ha en underbar midsommarvecka!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails