Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 9 juni 2010

Tips

Igår tittade jag in till en kompis som jobbar på en parfymaffär.
Då fick jag ett prov på Sarah Jessica Parkers nya doft, SJP NYC.
Den doftar ljuvligt.
Friskt, fräscht och somrigt!!
Så om det ska inhandlas en ny parfym snart så kan jag
rekommendera denna.



I morse när jag kom tillbaka från promenaden med hundarna
såg jag att sommarens smultron kommit. Där vi ska lägga plattor,
där det just nu bara är ogräs, där kom dessa söta små sommarbär.
Min potatis har kommit upp också, tror dock inte den hinner bli
klar till midsommar.

I dag blir det shopping med stort S!!
Skattepengarna kom igår, hihi

Kram Camilla



1 kommentar:

Huset vid ån sa...

Åhhh, Vad gott o mysigt med smultron, det är sommar det! Hoppas att du hittade nåt fint för skattepengarna! Fniss....Ha en trevlig torsdag! Kram Therese

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails