Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 23 juni 2010

Snart midsommar

Hej alla vänner, ett litet snabb inlägg. Solen strålar från klarblå
himmel och om 2 timmar drar jag iväg på loppis igen !!!

Helt sjukt va kul det är och va bra man mår av det, haha
Sen måste jag ta tag i mitt målande, det är några fynd som ska
få lite vit färg. Och så måste jag förbereda det sista som ska med
ut till stugan till midsommar. Vi bestämmde igår att det blir stugan
iaf. Du får vi de lugnt och kan hämta ny kraft och energi.
Det finns så mycket fina blommor ute nu, man kan plocka in
olika varje dag och ha småbuketter här och där.

Ha en super skön onsdag alla glada :)

Kram Camilla

7 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Tack för din hälsning hos mig!
Söta blommor :)
Önskar dig en riktigt härlig midsommar tillsammans med familjen!
Kram Marie

Jenny sa...

Hej Camilla!
Hittade hit via Ias Corner, vilken fin blogg du har:)

Gillade det fina Kockumsfatet du fyndade på loppis, vilket bra pris!

Ha en trevlig midsommar och tack för titten!

Kram Jenny

Vit som snö sa...

Önskar dej en ljuvlig midsommar!
Stugliv låter mysigt!
Kram Cilla

Unknown sa...

Söta söta blommor! Visst börjar det kännas som midsommar!
Du, vännen, en fråga, jag försökte mig på detta med att göra en sån där "Kram-text" som du har. Jag kollade Marias inlägg och gjorde en logga på MyLiveSignature men jag får fortfarande en kant runt... Vet du hur jag ska göra för att få bort den??

Passar på att önska er allihop en underbar midsommar och ta hand om er!
Stor kram!

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en fin o trevlig midsommarhelg! Så fin bukett du plockat....Sommarkramar Therese

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hoppas att ni haft en riktigt härlig midsommarafton!
Kramen Mimmi

Unknown sa...

Hej vännen! Jag fixade det med bloggen, det handlade om vilken typ av mall man använde, så när jag ändrade om lite, så försvann kanten! Härligt, slipper tänka på det nu!

Hoppas midsommarafton var kanon! Vi hade det härligt med släktingarna och Scooby lärde sig att köket är verkligen festens hjärta! Lyckades tom få sin mormor att ge honom från buffén, hon om aaaaaldrig matar hundar vid bordet annars, men sen kom jag på henne, oj oj oj!!

Nu är vi ganska slut allihop, men mest Scooby som ligger ner och dricker vatten!

Ha det gott och en fortsatt härlig midsommarhelg! Stooor kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails