Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 3 juni 2010

Såskanna

För ett tag sedan var jag och hälsade på Elizabeth som bor några
mil bort. Vi hade en skön dag med god mat och bra shopping.
Då passade jag på att visa henne mitt favvoloppis. Hon såg
att jag stod och kolla på denna söta såskanna och köpte då den till
mig. Så gulligt av henne.
Nu har jag satt hjärtan på snöre i den med lite tårtpapper om.
Blev en annorlunda blomkruka, passar väldigt bra in i köket.

Solen fortsätter att visa sig från sin bästa sida. Såg att potatisen jag
satt och löken jag sått har kommit upp.

Kram Camilla



2 kommentarer:

Unknown sa...

Jättesött ju!!
Visst är det kul när man kommer på nya användningsområden till "vanliga" saker! :)
Jag hoppas mina plättar på tråd fortsätter växa så bra som de gör nu, isf ska jag ta farmors gamla blå-vita soppterrin och sätta dem i!

Ha en underbar dag!
Kram ia

Huset vid ån sa...

Hej Camilla! Tack för dina rara ord inne hos mig, dom betyder såå mycket. Så mycket fint du bjuder på....Hoppas att du får en vacker dag med mycket solsken! Många Kramar Therese

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails