Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 6 juli 2011

Present & nya frillan

Min älskling hade köpt mera svarta kuddar till mig igår när jag kom hem.
Såå snällt av honom ♥ Så nu blir det vitt & svart i sovrummet, har plockat
bort flera rosa inslag. Lite ombytlig ja jag vet :)



Sen har jag varit till frissan på morgonen. Har ändrat lite på frisyren och
klippt kortare. Har sett flera fina uppåt luggar på kändisar så jag följer med
i trenden jag också.

Vet ni, nästa inlägg jag gör blir nr 400!! Helt galet, har bloggat i drygt ett år nu.
De ska vi väl fira....... :)

7 kommentarer:

Madame Vit sa...

SNYGGING!!! =) Grymt snyggt med håret.
Visst är det snyggt med svarta inslag=)? Jimmy jublar över att jag har tagit in mer svart hahah.
Vad tråkigt med lilltjejen, håller tummarna att det blir bättre snart <3

Många kramar Fia

Hemma hos Märtha sa...

Jättesnyggt med kontrasten svart/vitt...så fräscht! Snygg friss!
Kram
Anne-Lie

Unknown sa...

Jag älskar svart/vitt och har en hel del svarta detaljer men blir lite mindre så här sommartid.

Härlig frilla, Jag var oxå till frissan häromdagen men blev inte alls mordärnt mest bara avklippt ingen fresyr alls :(. Blir nog ett nytt besök så fort min vanliga frisör kommer tillbaka från semestern.

Ha de gott, kram Ing-Britt

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad snyggt med vita /svarta kuddar.Kanonsnyggt och himla fråscht Vad snyggt du har klippt dej bara så läckert och du passade i frysen.Ha nu en skön kväll.Kraaam Rita ♥

Anonym sa...

Nya frisyren passar dig som laxen havet :-)

Både den och blogginlägg nr 400 firar vi på lördag ;-)

KRAAAAM min vän

Det Vita Drömhuset sa...

Satan va snygg friss! :)))
Exakt sådan som jag vill klippa! Jag hade nåt liknande förr....
Fast just nu sparar jag till långt så det får dröja. ;)
Jättesnyggt med svart och vitt!

Kram Åse

Vit dröm sa...

Oh la la, snygg frick du fick! Jättefint!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails