Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 15 juli 2011

Violett

Nu blommar clematisen jag fick utbytt. Tyvärr hade de ju inte den i mörk
violett som jag hade från början men den här är också fin mot den vita väggen.


Lavendel runt den och sen lite gatsten och några stenhögar.

Så här fin var himlen igår kväll. Det lös upp inne som om man hade flera
lampor tända. Föresten vart tog sommaren vägen? Det var ju så mörkt inne
igår kväll så man va ju tvungen att ha lampor tända för att se något!

Idag har det regnat och regnat lite till. Staketet ligger målat 1 gång men
uppsatt blir det inte i de här vädret. Och det blir inte altantaket heller som
vi har köpt hem. Åhh va de är tråkigt att vara beroende av vädret!
Men de är ju fredag i allafall och jag har varit ledig :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt när allt blommar som bäst i trädgården.
Men vilken vacker himmel ni hade. Här har det oxå regnat hela dagen så T har fräst hyllor till stugan och jag har tagit tag i lite målarprojekt.
Imorn åker vi med barna till grönan, får se om jag törs åka nåt ;).
Ha en bra kväll, kram Ing-Britt

dagdrömmar i vitt sa...

Hejsvejs , ja visst är vädret trist, men man så fixa till det mysigt inne:)
Solen kommer tillbaka,,, det måste den för jag har semester, hihi.
Sov gott Kramrkam / Nettan

Det Vita Drömhuset sa...

Jag förstår dig, man har mycket man vill ha gjort och så blir man stoppad av vädret, inte kul alls.

Underbar vacker himmel!

Jag tänkte också på det härom kvällen, att man fick tända ljus för det var så mörkt! Det är ju sommar! Då ska ju solen lysa dygnet runt ju! ;)

Kram Åse

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Kallt som om det vore höst är det här!! Solen värmde lite under dagen..men nu regnar det igen!!

Clematis är en favorit här...blir så frodiga och blommar hela sommaren!!

ha det gött! Kram Sanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails