Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 24 juli 2011

Vinnaren!

Usch nu har jag verkligen ont på näsan vill jag lova! Snyter mig stup i kvarten
och är helmosig. Men de har blivit lite pyssel inomhus idag som ni får se en
annan dag.

Nu till nå roligare som ni säkert väntar på. Det har varit jättekul och läsa era
kommentarer. Ni vill se lite helhetsbilder, det har jag ju visat lite av nu. Sen kanske
lite mera recept, ska jag väl kanske kunna få in nån gång. Och sen lite mera personligt
och do-it-yourself projek, ja men de kommer ni absolut få läsa om snart!!!

Vinnaren är dragen av mannen i huset och det blev....................




Grattis till Ulrika med bloggen NippertippanDesign!!

Maila mig din adress så kommer paketet på posten. Tack till alla som
ville vara med.

Nehe ska nog gå och ta lite nässpray nu och sen vila huvet på kudden tidigt
ikväll. För i morgon väntar jobb igen.

6 kommentarer:

Lotta sa...

Gärna recept! Krya på dig! Kram Lotta

Lantligt i smultronbacken sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren. Krya på dig nu och hoppas det vänder

Kram Teres

Vita Falkens Lantliv sa...

Krya på dig och tack för en trevlig tävling!

Kram Susanne

Unknown sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för fin tävling.
Krya på dig kram
Ing-Britt

NippertippanDesign sa...

Åh, så glad jag blir! =) Vilken dag detta blev! Från en deppig "semestern-som-ändå-regnat-bort-är-slut-snart"-dag till ett stort leende.

Tack så jättemycket för en fin tävling!
NippertippanDesign

Fröken Tindra sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!
Krya på dig!
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails