Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 20 juli 2013

En liten stad-diy

Hej har sett på instagram små städer i trä så nu har jag gjort mig en egen. 

Tog en Ikea tavellist i ek, delade på hälften och målade vit. De små husen har sambon sågat till efter mina önskemål. Tog olika tjocklek och höjder få att få den mera levande. Vatten och svart färg blandades så de blev som en bets. 
De små husen i zink har jag vunnit förut och de utgör de sista piffet till min stad. 
Ett snabbt diy projekt. 

Kram Camilla



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig stad du har gjort.
Kram Birgitta

Unknown sa...

Oj så fint, kan jag tänka mig att kopiera faktiskt ;) Får se när jag får tid bara :)

Kram Catta

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättefint. Har ett liknande fast i tyg till Tyras rum

Snyggt när de blev lite svarta också, ser ut som träbitar som flutit upp ur havet och legat mååååånga år.

Kram Teres

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails