Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 9 december 2012

2a advent

Hej här skiner solen, de va 18 minus i morse när jag va ute med hundarna!
Brr bitigt va de allt men vackert.
 
Har julpiffat lite i hallen, min fina julstrumpa som jag vann förra julen har fått
komma fram. Har en hyacint här som blommar så fint brevid min amaryllis
i det fina pärlstödet. Sen blev det en stjärna i hyllan och ett hjärta på kanten, klart!
 




 
Håller på och slår in julklappar idag, det är ju såå kul!
 
Nu väntar lunch sen 3 års kalas på eftermiddagen. Hoppas jag hinner pynta
granen sen också. Hoppas ni får en mysig 2a advent.
 

8 kommentarer:

Mitt vita hus & hem / Aina-Kristin sa...

Hejsan.
Fin förjulsstemning hos deg, så kos med bordet och julklappsinpackning, blir det här me snart.
Ha en fin advent, kramiz aina-kristin

Anneli sa...

Visst är det mysigt med paketinslagning?

Vad fint du gjort i hallen och härliga saker du har i hyllan....... min tallrikshylla är inte kul alls just nu............måste ta mig i kragen och fixa lite julstämning även där.

Kram Anneli

hemma hos lilla mej sa...

Bara så skoj att slå in paket.Låter som en härlig dag.Ha en skön 2:a advent.Kramar Rita ♥

Sommarro och vinterbo sa...

Oj -18 och jag som tyckte det var bister med - 13..burr! Fint du pyntat och tack för att du påminde mej om julstrumpan..den har jag glömt bort att ta fram :) Ha en mysig 2 advent! Kram Marina

Madame Edith sa...

Här har vi också fått lite julklappar inslagna idag :)

Kram/M

Ericas Vita Drömmar ♥ sa...

Vad fint du gjort det i hallen.
Värst vad kallt ni har det. Brrrr....
Önskar dej en fin söndagkväll
Kram Erica

Sofi sa...

Hej hej!

Så fint du gjort!
Å så kul att slå in julklappar, det gillas:)

Så mycket vackert pynt till granen som du köpt!
Här funderas det mycket angående granen, liten, stor, vanlig el kungsgran:) Vi får väl se vad det blir:)

Ha en fin kväll!

Kram Sofi

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Ja nu är det allt kallt men oj så fint. Hoppas att vi får en riktig vinter iår med massa pulkaåkning mm.
Så julfint du gjort i hallen och klappar borde allt jag oxå börja slå in innnan det blir så många att det blir ett jobbigt måste ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails