Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 2 december 2012

Första advent

Så va då advent här och vi tänder det första ljuset.
 
Haft låång mysfrukost och nu grejar och donar jag lite. Ute är det 10 minus grader, solen
skiner och det gnistrar i lite vitt puder på backen. Vackert.
 
Har plockat fram lite pynt och känner mig nöjd nu, det är bara granen som fattas men jag
ska vänta lite till innan den får komma hem. Jag vill njuta av allt innan jul och sen när
annandagen har varit så ska allt bort. Sån är jag.
 
Det fina höga blockljuset med vers på kommer från Ica Maxi, likaså granmanschetten.
Den lilla god jul lyktan vann jag förra julen. Har hängt fram mina frosthängen i
trollhasselkvistarna och de högbenta tomtarna har fått komma fram. Även en helt vit
tomte hamnade i soffan. Får se om dessa får vara kvar på sina platser eller om det är
en lite tjej som kommer leka med dessa :)
 




 
Ha nu en helt underbar första advent.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Fint fint fint!

Underbar första advent på dig med =))
Kram Catta

Mitt vita hus & hem sa...

Hejsan
Fina mysbilder, önskar deg en fin 1a advent också, kram aina-kristin

Sofi sa...

Å så adventsfint!

Hoppas du får en toppendag!

Kram på dig

Vit dröm sa...

Så fint!
Ha en riktigt härlig första advent!
Kramar Anna

Helena - ullvi32 sa...

Hur söta tomtar som helst, jag älskar tomtar, helst sånna utan att ögonen syns, luvan nerdragen och stor näsa bara hihi :)
Önskar dig fin första advent också, kramar Helena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails