Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 1 december 2012

På plats

Hej nyss hemkommen från en hektisk jobbdag.
 
I morse fick jag upp min fina god jul vimpel i rummet på skänken. Ser ni vad
som skymtar till höger i bild också?
Jo men visst, vi har blivit med en vit brandsläckare här nu. Den röda har fått flytta
ner i källaren. Snygg och viktig då man har kaminer i huset.
Bra när man kan köpa det mesta på jobbet :)
 


 
Lördagen den 1 december för 5 år sen blev H hembjuden till mig och vi bakade lussebullar tillsammans med en kompis till mig. Han blev kvar på tacokväll och vi såg på film och myste
under en filt tillsammans. Dagen efter gick vi på Åsby, hand i hand, leende och nyförälskade.
5 år.... tänk vad tiden går fort när man har roligt.
 
H - love you to the moon and back.
 

9 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej Camilla!

Jag blev så glad för mobilfodralet, tack!!! Jag använder den hela tiden.
Kan inte du maila mig din adress?
madeleine_berglund1@yahoo.se

Din vimpel är helt bedårande, älskar den! Den nya brandsläckaren. Den gör sig UTMÄRKT på väggen. Jäklar vad snyggt med vitt. Tänk att denna fantastiska färg gör underverk.

Trevlig första advent imorgon!
Kram Madde

Unknown sa...

Ja det trodde jag inte jag skulle säga om en brandsläckare, men den var ju riktigt fin! Bra att du är noga med säkerheten, inte alla som är.
Din vimpel är otroligt fin!

Ha en go lördagkväll,
kram Catta

Unknown sa...

Haha, såg att vi skrev hos varann ungefär samtidigt ;)
Håller med om att kärleken slår allt, så klart!!

Kram på dig =)

Det Vita Drömhuset sa...

Åh vad komiskt! För 5 år sedan, dagarna, så träffades jag och maken också! Fast vi har hunnit fira 4-årig bröllopsdag också! ;-)
Supersnygg vimpel! :-)
Vi har också tänkt investera i en vit brandsläckare men, du vet, man ska få tummen ur och köpa en.;-)

Ha en fin kväll och 1a advent!

Kram Åse

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättesnygg vimpel!
Hoppas du får en riktigt mysig första advent!
Stor Kram Annelie ♥

Sofi sa...

Så fin vimpel!
Brandsläckaren var grymt läcker! Den ska jag hålla utkik efter:)

Ha en mysig kväll med din kärlek!

Kram på dig

Lantligt i Smultronbacken sa...

Åhh, vad härligt det låter. En dejt med lussebullsbak. Låter som en sagobok tycker jag:)
GRATTIS till er

VI har en röd och tyvärr så gömmer man den lite, så farligt eftersom de ska finnas i närheten utifall branden slår till. Måste nog införskaffa en vit så den kan sitta framme.

Kram Teres

Frederica sa...

Grattis till er :)

Älskar din vimpel!!
Den gjorde sig riktigt fin där på skåpet :)

Måste ta och köpa en vit brandsläckare!
Säkerheten går ju såklart före inredningen, men kan säkerheten vara sådär snygg så varför inte ;)
Tack för tipset!!

Ha en jätte fin advent!
Kram Frederica

FruNeroLindström sa...

Grattis på er dag.
Kikar annars in lite fort för att önska er en mysig 1:a advent, Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails