Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 16 december 2012

Bordet på plats

Hej nu har mitt fina bord jag fyndade på Blocket för lääänge sen äntligen blivit
färdigmålat och kommit på plats. (förebild längst ner)
Ibland tar det lite lång tid att få till det. Men nöjd är jag nu, ska bara hitta ett bra ställe
för slagbordet som stod här förut :)
 
Har ni sett va lång min amaryllis är fast jag bara vattnat den en enda gång! Har ju en
till och den är mera lagom i längd.
Den söta lilla ängeln är ny och kommer från Ica Maxi.
 





 
Tänk nu har det snöat i en vecka och i torsdags var det hela 22 minus här!
Men idag då är det 1 plusgrad och snöblask! Va sjutton kan de inte vara lite mera normalt
väder? Hoppas ni har en skön 3e advent.

11 kommentarer:

Blockethuset sa...

Jättefint!!

Anonym sa...

Så fint ditt bord blev!
Ha en bra 3:e advent!
Kram Birgitta

Unknown sa...

Så himla fint! Älskar gamla symaskinsbord :)
Här töar det med :( Drömmen om en vit jul smälter bort..

Ha en fortsatt fin söndag,
Kram Catta

Unknown sa...

Hej!
Tänk vad lite färg kan göra stor skillnad! Superfint! Jag har en karmstol som jag köpte för två sommrar sen som fortfarande inte blivit fixad, så jag vet att saker ibland tar längre tid än väntat :P Önskar dig en fin 3:e advent! Kram

"Hemmet är min vrå" sa...

Bordet blev superfint, och lilla ängeln är hur söt som helst. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Tinis vita hem sa...

Bordet blev fint som vitt. Vackert har du pyntat :)
Ha en fin ny vecka!
kram Tini

Frederica sa...

Visst är det trist att det börjat töa :(
MÅSTE ju vara snö till jul!

Åh wow så läckert bordet blev!

Kramar

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, vad fint det blev! :)
Underbart!

Samma här när det gäller vädret! Vi har haft så kallt som ner till 19 minus i flera veckor och det har kommit lagom med snö. Vad händer då??!! Jo, 5 plus och slaskande hela dagen idag! Bläää....
Vill hellre ha kallt och snö! Det är ju jul!!!

Ha en fortsatt fin kväll! :)


Kram Åse

anettan sa...

Fint bord och jätte söt ängel. Kram Anette

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad roligt att du fått ett så fint symaskinsbord. Hade vi mer plats över skulle jag måla om och ta in vårat också. Men det fick säljas iväg pga platsbrist i somrast:(

Kram Teres

Vita Falkens Lantliv sa...

Så snyggt det blev! Jag tycker dessa gamla symaskinsbord är såå fina.

Kram Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails