Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 13 december 2012

Vinst

Hej hoppas ni har haft massa luciafirande med gott till fikat också.
Vi har varit på vårat första för Nova och hon va såå söt. Blyg och vågade inte
sjunga, satt i ena frökens knä hela tiden. Men hon satt kvar och det värkte lite
i mammas hjärta♥
 
Har haft turen på min sida och vunnit ett så fint armband. Tack tack till
Linda som hade utlottningen och tack till Johanna som har gjort det.
Klicka på deras namn så kommer ni till deras sidor.
(ursäkta mörka bilder)
 

 
Svar till anonym, nej jag skäms inte att handla på Netto. Det var inte därför
jag skrev att jag inte handlar där så ofta. Butiken här i stan är lite rörig och jag brukar
inte hitta deras annonsvaror. De märker inte upp alla saker med pris och när jag inte har
hittar någon i personalen att fråga så har jag gått utan att handla.
 
Men skam den som ger sig!
Har varit in där 2 gånger denna vecka och kommit ut med varor båda gångerna :)
I morgon visar jag vad jag hittade, både till Nova och mig.
 

4 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, vad fint! grattis! :-)
Mys med lucia med lillan, vi var på vårat med lillan igår kväll! :-)
Hihi. Nä, den ska inte få någon annan färg. Vill behålla den som den är. (Men skulle jag mot förmodan måla den någon gång blir det till VIT! :) Såklart! :-)

Kram Åse

Photo by Maria sa...

Grattis till fina vinsten.. Verkligen snyggt armband..

Så upplever jag med Netto, ofta dåligt skyltat med pris och ofta finns inte varorna de annonserar när man kommer.. Men när jag hittar ngt där så är det bra grejer =)

Kram Mia

Madelene sa...

Håller med dig om Netto! Ibland kan man göra riktiga fynd, men tycker också det ofta är dålig ordning, slut på varor och ingen att fråga!
Men som du säger, skam den som ger sig ;)
Kram Madelene

Anonym sa...

Ett tips från ang. priser . Du kan dra varan vid en prisvisare om du är osäker på priset det brukar jag göra. Sen brukar de samla veckans erbjudande vid ett korgbord . Jag har väl lärt mig hur det fungera i min butik. I vår butik har de okej ordning . Sen är det ju när på dagen butiken får varorna levererade . De plockar ofta upp kampanjvarorna på helgen om de har tid ,kan va bra att veta. Om du går in på www.netto.se kan du se kommande veckas blad på söndag eftermiddag. Netto har blivit min huvudbutik och sen om jag behöver komplettera blir våra övriga butiker kvantum eller Willys . Mina matkassar har blivit billigare sen netto kom till vår lilla stad. En sak jag lagt märke till att har de ett stort lager ,eller köpt upp något kanske med lite kortare datum säljer de det till kanonpris ofta utan att göra reklam för det. Lycka till med dina klipp.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails