Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 21 november 2013

Lampor

Hej kikar runt på lampor som har galler runt själva glödlampan. De finns en del att välja på och priserna varierar rejält. 

Biltema 99 kr, bild 1
Clas Ohlson som har löst galler för 149 kr och sen kan man plocka ihop resten och hamnar väl då runt 350 kr, bild 2
På Åsby hittade jag lampan på bild 3 för 450 kr. 
Och sista bilden är top of the line för 1500 kr

Jag tror jag ska satsa på Clas Ohlsons lampa. 

Kram Camilla 




2 kommentarer:

Villa Ell sa...

Jag har köpt en sådan lampa t Wiggos rum(har det som sänglampa) min är köpt på Clas Ohlson och ser ut dom den från Biltema!
Efter som det är en bygglampa så finns det ju ingen "tändknapp" så jag köpte en knapp, kapade sladden och satte dit den så att man varje gång slapp att kräla på golvet och dra ut sladden!

Ha en bra dag
Kram Sandra

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag köpte min (precis som den översta bilden) på GRANIT i somrast. Nu har de ju webshop med. Betalade under 200kr och är toppennöjd med den.

Kram Teres

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails