Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 19 november 2013

Ljuslyktor

Hej igår kom mitt paket från Blackballoon, snabb leverans va det. Köpte Tinek facet i klar, grå och phantom. Testa de på en gång, åh va fint de lös i hallen! En present till mig själv. 

Sambon lägger sen fram ett paket på bordet och säger att de är till mig när jag fyller. Ja men de är ju 33 dagar kvar! Inte kan de ligga där och reta mig!! 
Fick öppna de sen och han sa att han köper ett nytt paket när jag fyller. Wow vilken karl jag har. Överraskad som bara den. 

Kram Camilla 






2 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

De är ju sååå snygga, de ljuslyktorna! :)

Åh, vilken gullig man du har och Ylva Skarp!!! Så fint! :)

Kram Åse

Madeleine Berglund sa...

Ååå vad kul när man får grejer skickade så snabbt efter att man beställt! Så fint också!!

Jag beställde lite pyssel från panduro i dag. Ska göra lite julklappar var det tänkt! Whiiii!

I helgen ska jag sätta upp julgardiner, nu kan jag bara inte hålla mig längre, mohahaha!

Kram Madde

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails