Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 5 november 2013

Original eller kopia!

Hej idag kommer ett litet tips! Ljusslingor är ju nåt man vill förgylla sitt hem
med nu när det snabbt blir mörkt ute och så kommer att vara flera månader till.
Men jag är sån som inte behöver ha just originalet som också brukar kosta så
mycket mer än vad kopior gör.
 
Dessa ursnygga ljusslingor från Granit kostar 599 kr men på Ica Maxi finns de kopior
som endast kostar 249 kr! Ja man får ju köpa vilka man vill såklart.
Men jag ska lägga mina pengar på en från Ica, då räcker ju pengar till mera
inredning också :)
 
Dagens tips alltså!
 
 




11 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Ja nog hellre köper jag en billigare variant :)
Hoppas allt är bra med dig? kram

Villa Ell sa...

Jag håller med dig, originalet är inte alltid så viktigt, och vem säger att det är så mycket bättre i alla lägen...

Ha en fortsatt fin tisdag
Kram Sandra

Ann sa...

Ett tips i samma riktning, Rusta har en ljusslinga "Lysa" för 149:- som är otroligt lik den populära och dyrare Iris lights.

Anonym sa...

Har köpt dessa slingor, som nu pryder växthuset... toppen snyggt, ej originalet.
Kram Birgitta

Villa Vinkelhaken sa...

Håller med. Hellre att köpa den billigare och kunna lägga pengar på mer inredning! :)

Kram Jenny

Sofi sa...

Hej vännen!
Skulle nog också satsa på den billigare varianten i detta fall:) Superfin!

Kram Sofi

Det Vita Drömhuset sa...

Supersnygg! Den hade jag köpt direkt om det inte hade varit 6 mil(!!!) till närmaste Maxi med inredningsavdelning. :(

Kram Åse

Unknown sa...

Vilket bra tips! Blir en sådan till dotters sekretär. Kram Stina

Unknown sa...

Vilket bra tips! Blir en sådan till dotters sekretär. Kram Stina

Unknown sa...

Vilket bra tips! Blir en sådan till dotters sekretär. Kram Stina

Unknown sa...

Vilket bra tips! Blir en sådan till dotters sekretär. Kram Stina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails