Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 23 november 2013

Lördag

Hej har köpt mig en amaryllis, gått och väntat på de vita. Vad ser jag då när jag planterat ner den i vasen igår. Jo jag har lyckats tagit en röd i alla fall! Ja men då får jag väl köpa en till då :)
Och de blev även krispiga tulpaner fredagen till ära. Härligt att de finns att njuta av redan. Och en till hyacint har fått tagit plats, denna i badrummet. 

Snart väntar 4 års kalas och i kväll kommer tjejerna över på julklappsbyte. I år har vi bokstaven F. Ska bli superkul, ska även testa en ny maträtt som jag hittat i sista Buffé. 

Ha en skön lördag. 
Kram Camilla 




1 kommentar:

FruNeroLindström sa...

Mysigt nu när jullökar och blommor börjar komma, och bra tänk kring "felköpet" ;)
Ha en riktigt trevlig kväll, kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails