Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 28 september 2011

Hjärtan i blom

Hej mitten av veckan redan!

Min hjärtan på tråd som jag knipsat av från en annan planta och satt ner i jord
har nu växt till sig ordentligt. Kolla in vad mycket blommor jag har fått på den!!

Dessa små blommor är verkligen annorlunda men väldigt fina tycker jag.
Jag är helt galen i denna växt. När jag kolla runt i köket i morse så räknade
jag till 6 st bara här inne! Den här står på hyllan på köksbänken mot norr.
Vet inte vad jag gör men de trivs verkligen hos mig.




Idag börjar jag lite senare, skönt att ta de lite lugnt på morgonen och inte
stressa runt som en toka. Vad hittar ni på?

7 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är de fina hjärtan på tråd och alla verkar klara av dem utom jag, de bara dör.
Idag ska jag äntligen iväg och trolla bort de grå och risiga stråna. Sen tänkte jag försöka hinna fixa lite på trappen.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Blev glad att läsa att även Ing-Britt lyckas med att misslyckas med hjärtan på tråd!
Mina vill INTE bo kvar hos mig!;)
Kanske är lite väl snål med vattningen......

Ha en skön dag!
Kram Annica - Vårt lilla bo

Liza sa...

Så fina!
Det är så kul när man får dom att blomma!
Jag är oxå tokig i dom o har ett gäng! =)

Ha en bra dag!

Kramar Liza

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Jag skulle verkligen behöva köpa lite nya blommor till fönsterbrädorna! Hjärtan på tråd var länge sen jag hade - de är ju såå söta:)
Ha det riktigt gott
Stor Kram Annelie ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint..:)

Ha en fortsatt fin dag
Kram Susanne

Det Vita Drömhuset sa...

Jag har gjort som du och knipsat av och planterat. Herre vad bra det funkar! :) Växer och gror som bara den! :)
Grattis till jobbet förresten! Låter jättekul ju! :)))

Kram Åse

I mina gömmor sa...

Vilken tät och fin planta! Mina dör efterhand, blir tråkiga och risiga. Ge gärna bra tips om hur du gör för att få dem så vackra!

Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails