Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 21 september 2011

Tidning

Hejsan, tänk vad mycket man hinner när man får några timmar för sig själv!
Har varit och handlat, plockat undan här hemma, startat tvättmaskin och
diskmaskin och lagat mat.

I somras kunde man samla streckkoder från youghurtpaket och få 3 nummer
av en tidningar. Så jag valde tidningen Sköna hem och nu ska den komma några
gånger hem i min brevlåda helt gratis. Den ser lovande ut...



.... så nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska iväg och jobba.

8 kommentarer:

Living by S sa...

Hoppas du får en härlig dag!!!
Stor kram Fia

Helena sa...

Hej!
Ja, visst är det skönt med några timmar så man hinner stöka undan sånt som måste göras!
Ha en fin vecka!
Kram Helena

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en underbar dag.Ha en skön eftermiddag / Kväll.Kram Rita ♥

Det Vita Drömhuset sa...

Ja, tänk vad några timmar för sig själv gör! :)
Man hinner massor!
Tidningen ser ju lovande ut! :)

Kram Åse

Vit dröm sa...

Låter som en bra dag det där :)
Kram Anna

Lotta sa...

Efter allt du har uträttat är du minst värd en bra tdning....lite choklad också tror jag.... Kram Lotta

Unknown sa...

Härligt med en stunds vila när man gjort klart massa måsten.
Ha en bra dag på jobbet, kram Ing-Britt

Vikeskärs hem och vardag sa...

Halloj, jag har aldrig läst sköna hem, men det kanske jag ska göra nu.
Skönt att vila, känner att jag med skulle behöva det :)

Stor kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails