Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 10 september 2011

Skön dag

Hade en superskön dag med Fia igår. Vi strosade genom gamla stan med fina
hus och superfina små affärer. Köpte nya stövlar till mig och Nova på Skopunkten.
Och sen nåt som jag har saknat när jag bakar med äpplen. Vi har massor av redskap i
Anders Petter serien, gillar kvaliten på dessa. En heldag som va toppen helt enkelt!




Idag har jag varit på bakluckeloppis, jisses va grejer jag släpade med mig hem!

I kväll ska vi på middag hos grannarna. Vad hittar ni på?

7 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Verkar som en riktigt härlig dag :)
Visst är vädret toppen.
Ikväll ska det ätas helsekt fläskfile och gräddsås. Mumma hihi.
Kram

Unknown sa...

Låter som om du är nöjd med din dag.
Snygga stövlar inför den lite kyligare hösten. Och en sådan urkärnare skulle allt jag oxå behöva.
Ha en forsatt skön söndag, kram Ing-Britt

Unknown sa...

Vadå önsketänkande...skön lördagskväll menade jag ju såklart hihii...

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilka snygga skor. Jag hittar aldrig några skor som passar, endera så är de för små i skaften eller så är de hudlöst dyra.

Ikväll blir det bara slöa framför tvn, har jobbat hela dan och samma imorgon så jag orkar knappt lyfta ett finger nu. Men jag är lite sugen att gå på BIO, jägarna 2 går ju. Men det får nog bli en annan dag som det känns

Kram Teres

Liza sa...

Så mysigt, snygga stövlar!
Jag är heeelt slut efter en heldag ute..

Trevlig kväll!

Kramar Liza

Living by S sa...

Kan inte släppa de stövlarna ur mina tankar hmmm =) kan vi ha likadana i år igen=)?
Jag hade det sååå skoj igår, tusen tack!!!
Får göra om det snart och då kommer jag till dig =)

Kramar Fia

Photo by Maria sa...

En härlig dag verkar ni ha haft =)

Ha nu en härlig söndag med..

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails