Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 2 september 2011

På mitt jobb

Hej tänkte visa lite inredning från mitt jobb. Vi har ju mest tapeter och en massa
målarfärg men även lite inredning.

Det har mest stått lite här och där men jag började tidigt i morse och gjorde
om den här hörnan precis där man kommer in i våran butik.
Vi har haft trallolja på en pall, en hylla med båtvax och dyligt och
en hylla med fönsterkitt och färg. Så bort med det och så in med all piff jag
kunde hitta på ett och samma ställe :) Visst har vi lite fina saker att sälja?

Slutade kl14 idag men ville nästan inte gå hem då jag har ett till ställe som
jag håller på och gör om med en massa mattor :)






Vet inte riktigt vart allt kommer ifrån men en del är iallafall från Tripple House.
Är lite sugen på den stora lyktan att ställa här hemma på trappen.

Hoppas ni har en mysig fredag.


8 kommentarer:

Liza sa...

Oj så mycket fint, där hade man ju knappt kunnat hålla fingrarna i styr..! =)

Ja det är blocketfyndet som jag hämtade hos en annan bloggis! =)

Jaa jag förstod ju att jag va ganska nära så jag vinkade när vi åkte förbi, såg du inte det.....?!! ;)

Kramen!!

Änglarna finns sa...

Otroligt mycket fint...blev såå bra! Ser ju ut..som en hall hemma hos ngn..el delar av ett vard rum!!!
Önskar dej en fortsatt härlig fredag!
Kram Annika

Änglarna finns sa...

Hej igen!
Tack för dina gulliga kommentarer..värmer skall du veta!!
Så kul att äpplekakan blev uppskattad!!
Ja du..jag brukar fänna med en sticka..eller så ser jag när kakan börjar lossa runt kanterna..då vet jag att den är klar. Är hopplös...med tider så..går på känn...:)
Ha det gott! Kram/Annika

Ps...brukar göra den i en pajform..och då är det lite lättare att både se och känna!

Unknown sa...

Din arbetsgivare ska vara lycklig som har dig, nog väcker du köplusten hos mig genom att ställa sakerna i snygga grupper.
En snyggt inredd affär säljer ju även mera av tex tapeter och färg.
Önskar dig en fortsatt skön fredagskväll, kram Ing-Britt

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Så jättefint du gjort, en riktig inredare! =)

Ja, jag lovar, jag ska shoppa loss så det räcker åt dig också, hihi!

Kram kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Så mycket fint:) Kan tro att man vill ta med sig en hel del hem;)

Bra gjort, du är duktig!

Kram Susanne

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fint det blev :)
Kul att sälja lite inredning med och nu lär ju kunderna flockas när du har gjort iordning så bra.
kramar

Lantligt i smultronbacken sa...

Smart val. Börja inte med kaffe när du har motstått det så länge. Ett dumt beroende tycker jag.

Roligt att då se lite bilder från ditt jobb

Kram Teres

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails