Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 29 september 2011

Visningsrum

Hej har ju glömt visa hur det blev på jobbet när vi tapetserade om och
fixade om i vårat visningsrum på övervåningen.
Här ska finnas en stil som passar alla. Vitt, svart, romantiskt, blommigt,
randigt och färgstarkt!

Vi har tapetserat på skivor och hängt upp i grupp. Kul och annorlunda
tavlor som man kan ändra efter humör.
Det här är vid trappen som leder dit upp.


Det är segel spänt över hela taket och så en massa spottar. Svårt att
fotografera, det är finare än vad bilderna visar.






Är ledig i 4 dagar nu, ska bli såå skönt. I morgon väntar 30 års fest och
på lördag ska jag stå på loppis.
Ha en skön dag.

2 kommentarer:

Living by S sa...

Vad snyggt!!! Måste ta mig dit snart känner jag.
Har bloppis nu inne hos mig =)

Kram Fia

Unknown sa...

Hejsan!
Så fint ni har det på ditt jobb, förtår att du trivs där ;).
Måste få fråga den vita spegeln med ljuslyktor var kommer den ifrån och vet du pris? Såå himla snygg, skulle jag gärna ha här hemma när vi rustat vardagsrummet.
Ha de gott, kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails