Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 13 maj 2010

Grönt....

Det händer mycket ute i skog och mark nu, det har blivit så grönt
överallt. Igår såg jag att liljekonvaljerna har kommit upp med
"puttesmå" blommor.
Älskar verkligen dessa små söta vita blommor.
Såg även att min julros har fått fina limegröna blommor.
Riktigt roligt, trodde nämligen att jag hade tagit
kål på den förra sommaren.

Nästa helg är det bakluckeloppis i stan.

Tänkte jag skulle sälja lite saker som ändå bara ligger
och tar plats. (om vädret tillåter)
Har plockat ihop kläder, skor, väskor, smycken, lampor,
ljuslyktor och diverse annat. Mer lär de väl bli :)
Se om jag inte kan göra nå fynd då också!
Shit va det har regnat i natt, trodde taket skulle komma in!
Ska tydligen fortsätta hela helgen.
Vi har inga speciella planer än, bara ta de som det kommer.
Nej nu ska jag fortsätta med tvätten, kanske
dra runt dammsugaren en sväng också.
Hoppas ni får en trevlig kristi himmelsfärds dag.
Kram Camilla

1 kommentar:

Unknown sa...

Kul med bakluckeloppis! Jag har ännu inte hamnat på en, men skulle gärna vilja, gillar idén!

Här regnade och stormade det på dagen igår men sen bara försvann allt! Blev lite förvånad faktiskt, trodde det skulle hålla på längre. Men mitt i det värsta stormandet gav jag och mor oss ut på Österlens slätter.... Inte helt smart kanske :)

Ha en härlig helg, vad ni än hittar på!
Kram ia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails