Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 15 maj 2010

Prinsessans rum...

.....är nu KLART!!
Jaaaaaa det är sant, jag är helt överlycklig.
Det blev precis som jag hade tänkt mig om inte bättre!
Tack min älskling för att du har slitit så.
Några små saker kvar som att elkontakter och dosor ska
tillbaka och ett elementskydd ska dit.
Men ändå, jag är så glad :)
Här följer en bildserie.
Kram Camilla

Ska köpa en stor ryamatta till golvet

Spargrisen är en doppresent

Min docksäng som jag hade när jag var liten.
Nya hissgardinen är köpt på tradera.
Samlingen med bukowskinallar
Leksaksbilen är efter Hs pappa.
Nya söta skor till sommaren

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå, så fint!! Verkligen ett rum för en prinsessa!! Underskönt, helt enkelt!
Tack för ditt gulliga inlägg i min blogg, ja skålarna är verkligen helt fantastiska! Och det är något magiskt över att känna keramik under fingrarna, istället för alla plastbunkar! Som om man förflyttas bakåt i tiden, på något sätt.
Nu ska vi iväg och hålla i 12 st små puppeliner, en av de hanarna är förhoppningsvis vår Scooby Doo och det är helt sanslöst att vi ska få träffa dem nu. 4 veckor gamla och helt bedårande! (Solbacka Gård, finns under min länklista. Där ligger både foton och filmer på filurerna!)

Ha en underbar lördag och njut av ett renoveringsarbete well done!!
Kram ia

Malin sa...

Oh så gulligt det blev. Passar bra till en prinsessa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails