Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 2 maj 2010

Knoppar

Nova är mycket bättre från sin förkylning nu, tack och lov.
Vi har haft några riktigt jobbiga nätter. Jobbigt när man
vill ha nappen men inte kan andas ordentligt, snuttan :)

Har plockat in en körsbärskvist och nu har den börjat blomma!
Såååå fint. Verkligen sommarkänsla......
(blev lite mörka bilder bara, va ju mulet igår)

Blir så trött på mig själv ibland, som jag skrev förrut så skulle jag
beställa 2 rullar tapet för att komplettera den jag hittade i källaren.
Sagt och gjort, hämtade dessa för någon dag sedan, men när
jag kollade lite närmare igår så visade det sig att jag
har inte beställt samma tapet!!??!!

Åhhhhh vad irriterande.......
Jag var ju nästan hundra på att det var den vi hade hemma!
Så nu måste jag ner i morgon igen och beställa en till
för att det ska räcka!
(kanske blev fel för att jag är lite impulsiv ibland ;) eller..)

Hoppas ni njuter för fullt i solen denna sköna söndag.

Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails