Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 15 maj 2010

Vita, nej lila...

I morse när vi var ute med hundarna så såg vi, mitt i havet
av vitsippor, rosa/lila blommor. Nyfiken som jag är så gick jag
och kollade. Döm om min förvåning när jag ser att det är vitsippor
fast inte som man är van och se dom. Visst de brukar ju kunna
skifta i vit/rosa men jag har aldrig sett de i så här stark färg.
Har ni?

I morse var det mulet men sen sprack det upp och blev sol.
Och vilken sol sen.
Klarblå himmel och 25 grader!
Igår regn och 15 grader.
Snacka om skillnad!
Man hänger ju inte riktigt med.
Jag skulle dammsuga och städa altanen på eftermiddagen
men min sambo tyckte att då kunde vi lika gärna slipa och
olja in utemöblerna. Åhhh va tråkigt, men åh va behövligt, och
bra blev de ju :) Ja han har rätt i att det är bra och ta hand om
sina saker ordentligt gällande underhåll. De håller ju så mycket
längre då.
Hoppas ni också har haft en skön dag i solen.
(min sambo är röd som en gris på ryggen efter och ha
stått i solen och klyvit ved utan t-shirt och solkräm!)
I morgon blir det loppis :)
Nej nu ropar soffan på mig och chipsskålen, mums!
Kram Camilla

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja du, man skulle absolut bo hos er! Vi har haft regn, regn, uppehåll 2 minuter... regn, regn och nu dimma! Så inga solbrända ryggar här inte, men dock 3 st helt uppslukade av valpmys (bilder finns i bloggen) så nu är ju nästan väntan på att få hem lille Scooby ändå värre *fniss*

Loppisa lite för mig med imorgon!
Kram kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails