Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 9 maj 2010

Klart! ... nästan...

Yes, nu är det bara socklar och lister kvar
att sätta upp i Novas rum! Sen ska här inredas!

H hängde tapeter i går kväll, jag torkade limrester och
servade med mat och dryck (öl).

I dag har han satt det nya taket. Det blev sååå ljust och fint.
Nu är det undanplockat överallt och sista dörren är
målad och uppsatt.
Jiiipppiii va skönt det känns. Inte minst för min älskling, han
har ju fått göra nästan allt.
Här är ett litet smakprov på tapeten.

Tapet 17869 Isabelle, från Monsoon.
Förra veckan hittade jag soffan jag ville ha, på blocket,
ut till stugan. Vi har 163 cm vägg och den är exakt det!
Snacka om perfekt!
Idag har vi varit ut med den och tagit hem våningssängen,
den har vi sålt, också på blocket!
Åhhh va skönt det känns att de flesta projekt nu är
avklarade. Ska bli så kul och göra i ordning det sista
i stugan nu och bara invänta lite varmare väder så
vi kan börja bo där ute. Njuta av sjöutsikten, tystnaden
och bara vara.
Kram från en mycket nöjd Camilla

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för dina snälla ord i min blogg!
Du har verkligen jättefint du med - tapeten är ju bedåååårande!! Önskar att jag kunde få igenom det här hemma med, men jag får hålla mig till mindre blommigt och mer vitt, med två killar i huset *fniss* Jag fick storblommigt i min syhörna, men det är ju bara MIN hörna så det är klart att jag ska bestämma där :)

Lägger till din blogg i min länklista - jag vill se mer!
Hoppas orkidéen visar sina underbara blommor snart, lova att du tar lite kort på den då!
Ha en fortsatt härlig tisdag!
Kram ia

Anonym sa...

Fiiin tapeten var! Måste komma och titta hur allt blev. Kanske nu i helgen när jag är långledig?

Kram från Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails