Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 7 februari 2014

Ett bord

Fredag och jag börjar lite senare, ja men hur skönt är inte det!!
 
Tänkte visa er mitt sidebord jag har i vardagsrummet. Just nu är det ett litet drinkbord.
Vet ni att det är från Ikea och det är ett data bord från början?
Det skulle vara en lite hylla under på ena sidan för musen men den skruvade jag
aldrig dit. Fästen som då stack ut slipade mannen bort och jag fyllde i med
svart färg bara.
Ja så enkelt kan de vara att ta nåt och använda till nåt annat!
 
Ikväll kanske man skulle ta och sippa på nåt gott :)
 
 





3 kommentarer:

Villa Ell sa...

ja något gott i glaset får det bli innan man deckar i soffan, ja inte deckar av alkohol utan trötthet...
Trevlig helg
Kram Sandra

Unknown sa...

Här håller jag på och lagar paj till ikväll och hade allt tänkt ta ett gott glas vin till men innan jag hann öppna en flaska ringde de ut mannen till jobb så nu blir det nog alkoholfritt med tjejerna :).
Det där bordet är väldigt snyggt tycker jag, Evelin har det på sitt rum fast med lilla hyllan då. Extremt prisvärt, undrar lite vad det skulle kosta att beställa en marmorskiva till och byta ut glaset.
Ha nu en mysig fredagskväll, kram Ing-Britt

Ekenäsliv sa...

Snyggt!
Tror Helenas enkla vardag har ett likadant:)
Här blev det ett glas rött o nu är jag såååå sömnig ;-9
Ha en fin helg!
Natti natt.
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails