Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 22 februari 2014

Jeans på väggen

Hej har hängt upp några jeans på knoppbrädan i sovrummet. Va trött på det som hängde
där innan. Nu kan jag snabbt ta mina favvo jeans och dra iväg :)

Och så en uppdatering på hur rusten fortgår. Japp tak, väggar och golv är allt utrivet och
kört till tippen. Först var de laminatgolv, sen plastmatta och sist massonit innan vi hittade
ner till brädgolvet. Nu ska de bli ett nytt ljust golv. Tapet har Nova och jag varit idag
och beställt, hon fick välja. Eller jag tog fram två och hon fick sen välja hihi

Ha en skön lördag och ni ska väl kolla på mello ikväll? Verkar iaf va ett bra startfält
Kram Camilla






4 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Snyggt! Oh herregud, här har ni jobbat på ser jag :) Ska bli spännande att se.
Stor kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Snyggt med jeans på väggen! Själv har jag hängt upp sonens allra första små mini-hängselbyxor i jeans på vår sovrumsvägg. :)

Kram Emma

Ekenäsliv sa...

Å va ni har varit flitiga!!!
Vi ska ha gäster nästa helg, så helgen därpå sätter vi igång med vardagsrummet!
Kul att följa er renovering:)
Här hejade dottern o jag på Alcazar:) vilken var din favvo?
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Å va ni har varit flitiga!!!
Vi ska ha gäster nästa helg, så helgen därpå sätter vi igång med vardagsrummet!
Kul att följa er renovering:)
Här hejade dottern o jag på Alcazar:) vilken var din favvo?
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails