Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 4 februari 2014

Smyckeshållare

Hej när jag och Annika va på Åsby i lördags så handlade vi likadana smyckeshållare.
Den ska jag ha i mitt dressingroom men den får stå här på byrån så länge.

Handlade även en sak till där men den får ni se i morgon.

I mitt paket från Hm som jag fick förra veckan va denna fina vas i härligaste puderrosa med.
Den står nu på mitt sängbord med en murgrönekvist. Vill ha in mera rosa detaljer nu när
vi drömmer om våren. Likadant varje år :)

Kram Camilla




1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Den är jätte fin, visst köpte Annika en likadan?
Åå jag älskar ju också kuddar, man blir beroende av dom, haha..

Nästa gång hoppas jag kunna komma. Vi fick flytta hem i fredags, gud vilken lycka. Tjohej!!!

Vi måste styra till en träff med våra respektive framöver nu när Christer går traktor och maskinförarutbildning och allt. Hihihi;)

Kram Madde

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails