Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 5 februari 2014

I know!

Ja jag vet, mera kuddar här på bloggen. Hoppas ni står ut!
Men jag älskar ju kuddar, ja så är de.
Har en hel hög med kuddfordral i garderoben med såna jag kan ta fram och byta med.

Den pudriga rosa köpte jag i lördags på Åsby och nu har jag gjort om lite här på
sängen. Alla de andra på sängen kommer från Hm.
Mera grått och rosa är de nu i sovrummet.
Ja och så väntar jag hem några nya, hjälp helt crazy i know!

Kram Camilla




3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fina kuddar o så mysigt det ser ut!
Alla har vi fetish för nått;-)
Jag har ju min med dukningar då;-)
Men är allt med lite sugen på något rosa kuddfodral. Det är något med pasteller o mig alltså;-)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Hörnhust nr11 sa...

Om du gillar kuddar så kika gärna in i vår e-shop ;)
Hälsningar
Annika

Photo by Maria sa...

Kuddar gillas och helst när de är så fina som de du visar upp =)

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails