Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 6 februari 2014

Fint

Hej kollat runt lite på inredning. Ja men titta kostar ju iallafall inte!

Just nu är de Gekås jag skulle vilja åka till. Annars på projektfronten står de still.
Novas nya rum, idag kontor, har vi inte börjat med så då står mitt dressingroom still
också. Fast jag har hittat garderobsdörrar dit, fyndat på blocket förra veckan.
 
Kontorets grejer som skrivbord och hundarnas sängar ska tillfälligt stå i mitt
blivande dressingroom under rusten. Hennes gamla rum blir sen kontor i stället.
Ja lite omflytt ska de sen bli. 

Första bilden Ellos
Andra bilden Netto


 
 
Ska fortsätta ta de lugnt här hemma på min lediga dag, har en låg dag....
 
Kram Camilla
 
 

4 kommentarer:

anettan sa...

Jag får nog kolla in Ellos, det ser spännande ut. Ha en fin kväll. KramAnette

Ekenäsliv sa...

Ibland får det vara så. Oc då är det väl lite lugn o ro man behöver. Mysa till det med något gott o bara vara...
Hoppas det känns bättre imorgon!
Här står det med still just nu. Förutom att jag helt plötsligt fick energi i em o kände mig piggare så jag möblerade om på lillfians rum:)
Vi har ju vardagsrummet som står på tur, men möblerna vi vill ha är inte klara för leverens förrän efter sommaren så det känns inte som det är nån brådska då.
Nähä, dax att laga mat!
Ha en fin kväll!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Det finns så mycket fint nu.
Netto är en riktig liten fyndbutik många gånger.
Glad att vi har det i stan.
Ha en mysig Fredag, kram Malin

Vikeskärs hem och ting sa...

Tänk att Netto har så snygga saker.
Idag ska vi handla spegel, såg att Jysk hade en liknande som er spegel. 369kr bara nu på rean. Bäst att passa på.
Kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails