Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 11 februari 2014

PB home

Hej har en lugn tisdagsförmiddag, tvättmaskinen surrar och dammsugning står på agendan
innan lunch och jobb.

Mina kuddar från PB home har kommit och tagit plats i soffan och på sängen. Blev
finfint tillsammans med de nya kuddarna från Hm home i soffan. På sängen är kuddarna
också från Hm utom den i dovt rosa, den är köpt på Åsby i Hallstahammar.
Nu är de mera grått och rosa här hemma på kuddarna och jag gillar`t.

Kram Camilla




4 kommentarer:

Unknown sa...

Så härligt ljust och fräscht i din soffa, kuddarna är så himla fina!

Kramis

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Älskar kuddar! Jättefina. Måste nog uppdatera min soffhörna här hemma. Tack för inspirationen!

Kram

dnyahuset.blogspot.se sa...

Det blev jättesnyggt! jag är också på jakt efter lite snygga kuddar, vill få in lite vårfeeling!

Villa Ell sa...

En kudde (ockås pb home) har hittat hit hem... jag läser om sol och fågelkvitter överallt, här på västkusten finns ingen av det så då är det skönt att göra lite vår inne...
fint har du gjort det!
Kram Sandra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails