Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 25 februari 2014

Hittat sin plats

Hej ibland ser jag nåt som jag känner att jag bara vill ha och som jag tror ska passa på ett
specifikt ställe här hemma. Men så ibland passar den prylen inte alls där som jag trodde.
Så va fallet med denna snygga spegel från Jotex. Skulle ha suttit i hallen men nej
blev inge bra. Så den har legat och väntat på att få komma upp.

Idag så slog de mig vart den skulle sitta!
Här i sovrummet ovanför byrån passade den som ett smäck! Tavlan som suttit här ska nu
få en ny plats. Ja jag håller även på och flyttar om tavlorna ovanför bordet i hallen.
Lika bra att flytta på mera saker när man ändå är igång liksom:)

Och så dagens tisdagstips, dessa snygga tvålar från Netto för 15 kr st. En står nu i
köket.

Kram Camilla





2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Men vad du fyndar på Netto... Attans att det inte finns någon sådan butik här i märsta... Men kul att du har en, haha!!!
Kram Madde

Ekenäsliv sa...

Klickade faktiskt hem den där spegeln idag! Till lilla skruttans rum :)
Klart hon ska ha den ju!
Passade fint där ovanför er byrå!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails