Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 20 februari 2014

Nytt i garderoben

Hej jaha så kom de snö inatt och nu slaskar de värre! Usch va onödigt!!

Har varit och klippt mig på morgonen, jisses va håret växer på 4 veckor!
Nova och jag tog en fika på stan innan jag gick och inhandlade ett par slappa boyfriend
jeans på Kappahl. Med 100 kr rabatterbjudande på jeans så kostade de nu 299 kr.
Kopia på originalet men med bättre pris.
Passar mig!
 
Fick bli ett par glajor när de fanns ett par jag gillade direkt, de kommer från Lindex.
Våren får komma snart så jag får använda dessa.
 
Kram Camilla
 


5 kommentarer:

Unknown sa...

Snygging! Coola brallor och brillor, sat som en smäck bägge två =)

Hoppas våren kommer snart!
Kram Catta

Anonym sa...

Snygga jeans, Kappahl har mycket snyggt... härligt med en dag på stan!
Birgitta :-)

LIVSGLITTER sa...

Oh snygg frilla!!!

Sofi sa...

Hej snygging!

Fin i håret och snygga byxor!
Finns många kopior som är otroligt snygga och betydligt mer prisvärda:)

Kram på dig

Madeleine Berglund sa...

Hej snygging med både nya jeans och brillor! Jag är också på jakt efter nya brillor, ska kika på Lindex. Där har jag köpt flera stycken genom åren...

Jag har kommit igång med träning så bra nu när jag slutat amma. Så jag väntar några månader med klädinköp. ;) Men det ska bli sååå kul att shoppa loss sen, whiii..

Ha en mysig fredagskväll!!

Kram kram Madde

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails