Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 27 februari 2014

Mot våren

Hej ja men visst går vi mot våren och ljusare tid. Hittade mini bellis i gräsmattan  när
snön försvann. Den blommar redan och har flera knoppar på g.
Ska flytta dessa till rabatten istället.
Inne har jag krokus på bänken för att få lite vårkänsla.

På jobbet har bokrean startat, har ni kikat nå? Köpte böcker till Nova, hittade inga
till mig. Är ingen bokslukare heller för den delen.
 
På jobbet har vi även anmält oss till en stegtävling. Sporrande att se hur många steg
de blir per dag. Får ångest på helgen att se hur mycket mindre steg de då blir så de har
blivit några flera långpromenader än vanligt för att komma över 10 000 stegen då
man får en stjärna. 

Ledig dag och en tur till de stora varuhuset väntar.
 
Kram Camilla 





1 kommentar:

Erika sa...

Härligt med vårkänslor!
Köpte lite deckare till mig. Jag ÄR bokslukerska ;-) Klickade också hem några böcker till min dotter.

Ha en fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails